sobota, 20 lutego 2016

Komunikat z dnia 20.2.2016 o opóźnieniu w publikacji postu

Witam,
Zawiadamiam Państwa o opóźnieniu w opublikowaniu aktualnego postu: ukaże się dopiero w przyszłym tygodniu. Bardzo za to Państwa przepraszam.

Przyczyna: od niedzieli 14 lutego bieżącego roku walczę z paragrypą.
 Mój lekarz rodzinny stwierdził , że to jest paragrypa, że mija ona po 7-10 dniach. Dopiero jeśli nie minie po tym okresie zalecił zastosowanie antybiotyku. Dotąd leczyłem się naturalnymi środkami i nadal je stosuję .

Nie wiem kiedy poczuję się na tyle dobrze i  będę w stanie przygotować i opublikować  aktualny post. Z tego powodu nie określam dokładniejszego terminu opublikowania aktualnego postu.

Proszę uwierzcie mi Państwo, że jestem już zmęczony tą chorobą.  Prawda jest taka, że oprócz kaszlu i kataru,   nic się nie  chce robić, bo  człowiek jest rozbity. Brak apetytu. Jak w dzień pośpię, to później w nocy nie mogę spać. Nawet ten post jest mi ciężko przygotować, ale dzięki niemu mogę powiadomić Państwa o mojej chorobie.

Pozdrawiam,
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz