czwartek, 22 sierpnia 2013

Mój pierwszy wpis



Witam wszystkich,

To jest mój pierwszy wpis w tym blogu.

W tym blogu chcę:
  • Zachęcić osoby mniej odważne do odważnego i pomysłowego przygotowania kanapek, bo przecież na gotowaniu świat (czyli przyrządzanie posiłków) się nie kończy.
  • Pisać o:
    • o moich doświadczeniach z przygotowaniem kanapek na śniadanie , II śniadanie, kolację,
    • o moich doświadczeniach z przygotowaniem prostych potraw na obiad,
    • o zdrowym żywieniu
    • o potrawach, które kiedyś jadałem (sporządzała je mama, która już nie żyje), których chciałbym zjeść, ale nie umiem ich zrobić. Ale chcę je spróbować zrobić i wierzę, że mi się to uda.
  • Chcę podzielić moimi własnymi doświadczeniami i przemyśleniami w zakresie sporządzania potraw i w zakresie wszystkiego co jemy.
  • Chcę wspominać o ciekawych książkach i ebookach dotyczących jedzenia i zdrowego jedzenia
  • Chcę zamieszczać linki do stron poruszających tematy związane z jedzeniem, także owoców i, warzyw i surówek.

    Proszę mi wybaczyć, że na razie nie będzie w tym blogu zdjęć przyrządzanych przeze mnie potraw,ponieważ nie mam aparatu fotograficznego. Takich zdjęć nie chcę wykonywać byle jakim aparatem fotograficznym. Na droższy na razie mnie nie stać, bo jestem rencistą.
Pozdrawiam,
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz