piątek, 25 stycznia 2019

Komunikat-Wyjaśnienie z dnia 25 stycznia 2019 roku

Dzień dobry,
  1. Bardzo przepraszam Państwa za opóźnienie publikacji aktualnego postu.
  2. Przyczyny tego co najmniej dwie:
    1. Moje problemy zdrowotne.

    1. Problemy z pozyskaniem odpowiednich zdjęć do postów.
  1. Jeśli chodzi problemy zdrowotne to radzę sobie lepiej lub gorzej sam lub z pomocą lekarza.
  2. Jeśli chodzi o pozyskanie zdjęć do postów jest to częściowo niezależne ode mnie. Wyjaśniam: Firma Adobe Stock przejęła dotąd dostarczająca mi zdjęć Firmę Fotolia. W poprzednich postach korzystałem ze zdjęć wcześniej opłaconych w Firmie Fotolia. Niestety te zdjęcia się skończyły. Aby móc pobrać zdjęcia z Adobe Stock muszę mieć na to więcej czasu. Muszę zapoznać się z warunkami pobierania tych zdjęć i wybrać najbardziej odpowiednie dla siebie. Zapoznanie wcześniej z wspomnianymi warunkami wcześniej uniemożliwiły problemy zdrowotne
  3. Z tego powodu do tego postu nie dołączę żadnego zdjęcia.
  4. Wyjaśnienie: Post już mam prawie gotowy. Brak mi zdjęcia i komentarza do niego.
Z wyrazami szacunku
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz