środa, 18 grudnia 2019

Komunikat-Wyjaśnienie z 18.12..2019


Dzień dobry,
  1. Bardzo przepraszam, że długo na tym blogu nic nie publikowałem. Przede wszystkim po prostu chorowałem i choruję nadal. Tak naprawdę jest tego kilka przyczyn:
  2. Po pierwsze: Mam poważne kłopoty z kręgosłupem i z tego powodu chodzę wolniej i o kuli. A to zajmuje mi więcej czasu niż poprzednio kiedy byłem sprawny. (Kiedyś na naszym osiedlu robiłem zakupy w ciągu około godziny czasu. Obecnie na takie zakupy i powrót do domu potrzebuję dwie, a nawet dwie i pół godziny.) Przykładem niech będzie też to, że kiedy byłem sprawny w moim blogu w ciągu roku publikowałem kilkadziesiąt postów, a obecnie tylko około 20 postów.
  3. Po drugie: mam kłopoty z wrzodem żołądka. Czasem pojawiają się też kłopoty z brakiem kwasu w żołądku. Na bóle wrzodu stosuję przede wszystkim określone korzystne produkty. Poinformowano mnie, że wrzody żołądka szczególnie dokuczają właśnie w okresie jesienno-zimowym. Leku na brak kwasu w żołądkowego producent od prawie roku nie produkuje z powodu braku ważnego składnika. Oczywiście jak zaczną się bóle wrzodu żołądka, lub bóle z powodu braku kwasu żołądkowego nie bardzo mogę cokolwiek robić, a już na pewno nie mogę się skupić na pisaniu postów do bloga.
  4. Po trzecie:
    Od prawie dwóch lat poszukuję kawalerki. Stwierdziłem że miałem za duże wymagania. Dlatego wziąłem za to poszukiwanie energiczniej. Bardzo bym się cieszył, gdyby udało mi się znaleźć kawalerkę jeszcze w tym roku. Zacząłem oglądać osobiście te kawalerki. Oczywiście czynię to w tych dniach kiedy nie dokucza mi wrzód żołądka, ani brak kwasu w żołądku. Zdarza się oglądać jednego dnia dwie kawalerki w różnych częściach miasta. Przejazd dosyć długo trwa . Także dojście od przystanku do kawalerki ( bo wolno chodzę) też długo trwa.
  5. Po czwarte:
    Najlepsze pomysły przychodzą mi do głowy wieczorem. Dlatego późno idę spać. Później nie mogę zasnąć. A jak zasnę to trochę za długo śpię i późno wychodzę po zakupy, a kiedy wracam jestem znów zmęczony i senny. Dopiero późno wieczorem zabieram za pisanie na przykład tego posta.
  6. Za brak publikacji aktualnego posta bardzo Państwa przepraszam. Najbliższym czasie chce opublikować post o tradycji Bożego Narodzenia.
    Z wyrazami szacunku
    Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz