piątek, 24 grudnia 2021

Życzenia Świąteczne


Dzień dobry,


    1. Próbowałem przygotować post ze wspomnieniami o Świętach Bożego Narodzenia w czasach mojego dzieciństwa i mojej młodości. Wspomnienia te pojawiły się kiedy zacząłem przeglądać i czytać książkę Pani Sylwii Chmiel: „Polskie tradycje i obyczaje. Zrezygnowałem z przygotowywania tego postu kiedy kursor w moim laptopie zaczął w trakcie pisania tekstu przeskakiwać dwie lub trzy linijki wyżej. Czasami pojawia się zielona strona. To są tylko niektóre przykłady moich kłopotów z laptopem.

    2. Kiedy kupowałem ten laptop, z przyczyn finansowych był to najtańszy laptop.

    3. Obecnie szukam określenia jaki powinien być potrzebny mi laptop.

    4. Wierzę, że za kilka miesięcy będę miał taki laptop. W ostateczności może kupię go na kredyt.


Życzę Państwu by Święta Bożego Narodzenia były niezapomnianym czasem spędzonym w ciepłej rodzinnej atmosferze.

Ryszard Roszkowski




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz