środa, 16 marca 2016

Komunikat z dnia 16.3.2016 o wstrzymaniu publikacji postów..


..w moim blogu

Zawiadamiam, że podjąłem decyzję o czasowym wstrzymaniu publikacji postów w tym blogu.
Przyczyna: Dzięki temu blogowi(dzięki reklamie) mimo ponad 22000 odsłon nie zarobiłem jeszcze żadnych pieniędzy. Z tego powodu nie stać mnie na kupno nowych zdjęć w Fotolii. Jeśli opublikuję kolejne posty bez zdjęcia, przy moim poście na Google+ pojawi się (bez mojej akceptacji) zdjęcie reklamy Fotolii. (Tak zdarzyło się przy kilku wcześniej zamieszczonych przeze mnie komunikatach.) Moja renta jest za mała, abym mógł sobie pozwolić na kupno nowych zdjęć.1/

    Couple cooking in kitchen reading cookbook.  Para gotuje korzystając z książki kucharskiej. Fotolia.com autor
anetlanda

Prawdopodobnie każdy kucharz zaczynał swoją przygodę w kuchni od książki kucharskiej. Jest dużo wartościowych książek kucharskich i książek o zdrowym jedzeniu, które chciałbym Państwu przedstawić w tym blogu. Ale niestety ja na razie muszę zawiesić publikowanie postów w blogu i poszukiwać innych źródeł dochodów.

Zwłoka w opublikowaniu tego Komunikatu nastąpiła, ponieważ nie wiedziałem jakie zdjęcie zamieścić w tym Komunikacie-poście. Inaczej na Google+ przy nim pojawi się( bez mojej wiedzy) zdjęcie z reklamy Fotolii na moim blogu. Aby takiej sytuacji uniknąć zdecydowałem się się zamieścić w tym komunikacie powyższe zdjęcie ( jedno z ostatnich , które mi pozostały)

Proszę, żebyście Państwo nie byli zaskoczeni jeśli w blogu dokonam pewnych zmian: 
 
Prawdopodobnie zmienię szablon i zwężę blog, aby był łatwiejszy do czytania dla właścicieli tabletów.

Będę też zamieszczał posty na Google+. Tu nie potrzebuję zdjęć. Szczerze przyznam się, że nie umiem wstawiać zdjęć na na Google+.

Przypisy:
1/ Na dłuższą metę nie mogę korzystać w moim blogu ze zdjęć darmowych. Nie chciałbym przeżyć takiej sytuacji, że nagle dostaję od autora emaila z żądaniem natychmiastowego usunięcia zdjęcia z mojego blogu, bo naruszyłem warunki dopuszczające jego publikację.

Wyjaśnienie: Prawie 10 lat temu prowadziłem blog (tematy finansowe) na portalu Wirtualnej Polski. Po ponad roku prowadzenia blogu zażądano ode mnie natychmiastowego zlikwidowania bloga, ponieważ z mojego blogu linki prowadziły do stron, które zarabiają. Ten blog oczywiście zlikwidowałem. I założyłem nowy na innym portalu.

W związku ze zbliżającymi Świętami Wielkanocnymi życzę Państwu
zdrowych i pogodnych Świąt, smacznego jajka oraz wiosennego nastroju w rodzinnym gronie.

Ryszard Roszkowski.

2 komentarze:

  1. Możesz korzystać z darmowych zdjęć na licencji CC0, gdzie nie jest wymagana ani zgoda, ani podpis autora. Jest wiele banków takich zdjęć w Internecie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za podpowiedź. Przyznam się, że obecnie w moim blogu boję się używać darmowych zdjęć. Nie jestem pewny, czy zawsze potrafię sprawdzić, czy dane zdjęcie jest na licencji CC0. (Moja wiedza w zakresie Internetu jest skromna: ciągle uczę się coś nowego.) W poprzednim poście w przypisie wspomniałem, że w przeszłości musiałem szybko zlikwidować bloga, bo zawierał linki do stron, które sprzedają. Nie chciałbym znaleźć się w sytuacji konieczności wycofania jakiegoś zdjęcia z moich postów.
    Z darmowych zdjęć na licencji CC0 spróbuję jednak skorzystać w przyszłości kiedy będę miał czas, aby przyjrzeć się im czy są na pewno na licencji CC0.
    Pozdrawiam,
    Ryszard Roszkowski

    OdpowiedzUsuń