wtorek, 21 lutego 2017

Komunikat-zawiadomienie z 21.02.2017 w sprawie...

 
...moich postów w blogu i na koncie Google+

Witam,

 1.  Zawiadamiam Państwa o czasowym wstrzymaniu publikacji postów na moim blogu. Bardzo Państwa za to przepraszam.

 2. Uzasadnienie:
 2.1. Od czerwca ubiegłego roku zacząłem przerabiać internetowy kurs: "Zacznij zarabiać na pisaniu". (Chciałbym dzięki internetowi zacząć zarabiać wreszcie pieniądze, aby dorobić sobie do niewielkiej renty.) Niezależnie tego miałem pewne kłopoty zdrowotne i problemy rodzinne. To wszystko utrudniło mi systematyczne i terminowe przygotowywanie postów do bloga.

 2.2. Jednoczesnie chcę Państwu wyjaśnić: Samo przygotowanie postów do bloga też jest bardzo pracochłonne i czasochłonne ( przeczytanie książek, dobranie ciekawego zdjęcia z Fotolii, podpis pod tym zdjęciem, przygotowanie samego tekstu). Bogini Wena jest bardzo kapryśną Panią i nie zawsze podpowie mi na czas: jakie zdjęcie z Fotolii dobrać do postu, oraz nie zawsze podsunie mi pomysł na ciekawy tekst bloga.

 2.3. W grudniu ubiegłego roku przed świętami kupiłem tablet. (Mój stary pond 15letni komputer już mi nie wystarcza) Muszę nauczyć się go wreszcie obsługiwać.


 2.4. W III dekadzie stycznia tego roku rozpocząłem drugi kurs internetowy: "Własny produkt w 7 krokach". Wierzę, że ten kurs pomoże mi usprawnić mój blog.  Już po zapoznaniu się z jego programem pojawiło się mi kilka ciekawych pomysłów korzystnych dla mojego bloga. Muszę je jednak sprawdzić.


 2.5. Proszę, żebyście Państwo nie byli zaskoczeni jeśli, któregoś dnia niespodziewanie w moim blogu pojawi się jakiś post, bo pewne pomysły będę chciał zastosować i sprawdzić praktycznie. Dotyczy to szczególnie sytuacji kiedy przygotowanie określonego postu nie będzie zbyt pracochłonne.

 3. W sprawie kolekcji na moim koncie na Google+

 3.1. Zawiadamiam, że wobec braku koncepcji utworzenia kolekcji na Google+ zdecydowałem się czasowo zaniechać publikowania postów na Google+.

 3.2. Na opracowanie tej koncepcji kolekcji na Google+ potrzeba czasu, czasu, czasu i ciekawego pomysłu. Nie interesuje mnie kopiowanie pomysłu kolekcji od innych.

 3.3. Wcześniej wspomniałem, że Bogini Wena jest bardzo kapryśną Panią i czasami trzeba długo czekać, żeby podpowiedziała ciekawy pomysł.

 3.4. I jeszcze wyjaśnienie: W przeszłości przez 18 lat grałem korespondencyjnie w szachy. Najciekawsze zaskakujące rozwiązania problemów szachowych przychodziły mi do głowy kiedy szachy odstawiałem na bok i zajmowałem się zupełnie czymś innym.

 4. Dlatego zdecydowałem się zająć:
    Wspomnianymi wyżej kursami, oraz nauką obsługi     tableta. Wierzę w trakcie tych zajęć przyjdzie mi do     głowy jakiś ciekawy pomysł dotyczący kolekcji na     konto Google+.

Pozdrawiam:
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz