piątek, 3 lutego 2017

Komunikat z dnia 3 lutego 2017 w sprawie braku...


...aktualnych postów na Google+ oraz w moim blogu


Witam,
Zawiadamiam Państwa,że od soboty 28.01.2017 walczę z grypą. Od niedzieli 29.01.2017 musiałem trzy dni przebywać w łóżku z powodu gorączki około 38 stopni Celsjusza. Oprócz tego miałem katar i kaszel i byłem bardzo osłabiony. Niby czuję się już lepiej, ale po tym leżeniu z gorączką nie czuję się jeszcze najlepiej i nawet przygotowanie tego komunikatu trochę długo trwa.
Bardzo przepraszam Państwa za opóźnienie publikacji aktualnego postu. Post ten postaram się opublikować najszybciej jak będzie to możliwe.

Sprawa postu na Google+:
W piątek 27.01.21017 chciałem jak zwykle opublikować aktualny post na Google+. Po zalogowaniu się i wejściu na Google+ okazało się, że na Google+ muszę tworzyć kolekcje. Nie będę ukrywał, że mnie to podłamało: mnie po prostu brak czasu. (niestety nie mam takich możliwości finansowych, aby móc część zadań delegować do wykonania przez kogoś innego.)

 Już dwa lata temu, z żalem stwierdziłem że powodu braku czasu muszę zrezygnować z aktywności na FaceBooku, Twiterze.
Oprócz postów na blogu i na Google+ zamieszczam posty na forach dotyczących zdrowego żywienia. I oczywiście muszę jechać po książki o których piszę i później je czytać. A to czytanie jest szczególnie czasochłonne. I samo przygotowanie aktualnego postu też wymaga czasu.Wymaga też pomysłu (a Bogini Vena jest bardzo kapryśna) oraz pracochłonnego przeglądania zdjęć Fotolii w poszukiwaniu tego zdjęcia, które zamieszczam na początku postu.

Jeśli chodzi o zamieszczane przeze mnie posty na Google+ podchodziłem do tego tematu trzykrotnie. Obecnie albo podaję różne ciekawostki dotyczące jedzenia, a częściej sygnalizuję Państwu pojawiające w się w kilku czasopisma różne ciekawe przepisy kulinarne.

A co do kolekcji idea ich tworzenia jest na pewno słuszna, ale to jest temat rzeka. Tym bardziej, ze każdy z nas pisze w swoim blogu o czymś innym i inne będzie tworzył kolekcje. Jak na razie ja nie mam, żadnego pomysłu jakie kolekcje tworzyć na Google+ w moim blogu. Tym bardziej ja nigdy nie wiem o czym będę pisać w następnym poście na Google+. A przecież nie zrezygnuję z pisania postów na blogu, żeby tworzyć kolekcje na Google+.

Dlatego z przyczyn ode mnie niezależnych obecnie wstrzymuję publikowanie postów na Google+ w moim blogu.

Pozdrawiam,
Ryszard Roszkowski
 
Ps.Ten post przygotowywałem około trzech godzin. Bardzo trudno mi się go przygotowywało, bo jeszcze wcale nie jestem zdrowy.
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz