środa, 24 maja 2017

Zawiadomienie-Komunikat z dnia 24.5.2017 w sprawie...

...opóźnienia postu w moim blogu

Witam,
W najbliższych dniach opublikuję post dotyczący książki: "Szkoła przetrwania dla alergika". Przepraszam za opóźnienie jego opublikowania.

Przyczyny tego opóźnienia:

W dniach 15 i 16 maja przebywałem w Szczecinie w Szpitalu  na badaniu EUS. Jest to badanie podobne do gastroskopii.  Obawiałem się tego badania, dlatego ciężko było mi się skupić na przygotowaniu tego postu.(Niezależnie od wspomnianych w poprzednich komunikatach przyczyn niesystematyczności publikowania postów w moim blogu.)

 Poza tym według moich wyliczeń obawiałem się, że skończyły mi się zdjęcia  Fotolii. Po sprawdzeniu okazało się, ze mam w zapasie jeszcze jedno zdjęcie z Fotolii. Dlatego w najbliższym czasie opublikuję wspomniany wyżej post.
Pozdrawiam,
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz