niedziela, 27 sierpnia 2017

Komunikat z 27.8.2017

Witam,
Na wstępie bardzo Państwa przepraszam, że dotąd nie opublikowałem kolejnego postu na moim blogu, oraz za post z 12.8.2017 jest z taką dziwną, nieuporządkowaną numeracją.

Na brak postu w moim blogu złożyło się kilka przyczyn:

Pierwsza przyczyna: jak poprzednio wspomniałem w końcu lipca kupiłem nowy laptop. Niestety ja mam stosunkowo małe doświadczenie w zakresie obsługi komputera i internetu oraz prawie żadnego doswiadczenia w zakresie obsługi laptopa. Niedawno skończył mi się miesięczny okres zainstalowanego programu antywirusowego. 26.8.2017 zakończyłem instalowanie na okres roczny nowego programu antywirusowego tej samej firmy.

Drugą przyczyną jest ciągły brak czasu. Bo przygotowanie postu do bloga wymaga wiecej czasu: jest bardzo pracochłonne i czasochlonne, choc ja to lubię.

Trzecią przyczyną są różne dolegliwości zdrowotne, mam już przecież ponad 60 lat.
Wierzę, że wreszcie mogę skupić się na przygotowaniu postu.

I jeszcze wyjaśnienie dlaczego w blogu pozostawiłem post z taką nieprawidłową, dziwną numeracją.
Jak to się stało?
Jest to pierwszy post, ktory opublikowałem przy pomocy nowego laptopa. Ponieważ sam nie lubię czytać zbyt zbitych tekstów, chciałem zwiększyć odstępy między akapitami. Wtedy w te odstępy wskoczyły nowe numery. Kiedy chciałem skasować te niepotrzebne numery, kursor wracał do poprzedniego akapitu, ale numer zostawał. Poprzednio (na starym komputerze) z tworzeniem odstępów między akapitami nie miałem żadnego problemu. Zdecydowałem, się ten post zachować na blogu i prosić o pomoc na forum.
Pozdrawiam,
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz