sobota, 12 sierpnia 2017

Komunikat-Wyjaśnienie z 12.8.2017

    Witam,
  1. Informacja o poprawieniu w dniu 8.8.2017 błędnego imienia Autorki książki, oraz licznych drobnych błędów w moim poście zamieszczonym w dniu 31.7.2017. Zawiadomienie o przyczynie opóźnienia w opublikowaniu aktualnego postu. Powiadomienie, że opublikuję jeszcze nie jeden, a niedwa posty dotyczące książki kucharskiej Pani Mayi Shetreat-Klein: "Zdrowy brud".

    1. Zawiadamiam, Państwa, że w dniu 8.8.2017 w poście zamieszczonym 31.7.2017 dokonałem poprawienia znalezionego w nim błędu: kilkakrotnie podałem błędnie imię Autorki książki: Maja zamiast Maya. Za zaistniałą omyłkę Autorkę książki bardzo przepraszam. Skorygowałem wtedy także inne drobne błędy. Za wszystkie te pomyłki Państwa także bardzo przepraszam. Doszło do tych pomyłek: Na początku sierpnia chciałem w opublikowanym poście zastosować większą czcionkę. Niestety wszelkie te próby były nieudane. Dlatego opublikowałem pierwotny tekst postu, niestety z niepoprawionymi błędami.

    1. Zawiadamiam Państwa, że do opóźnienia w opublikowaniu aktualnego postu moim blogu doszło, ponieważ kupiłem sobie wreszcie nowy laptop Firmy ASUS. Bardzo mi się podoba. Ale na nim niestety się wolniej pisze. Mam również problemy ze zweryfikowaniem konta Microsoft. Będę musiał szukać w tej sprawie pomocy na Forach. A to niestety wymaga czasu. Dlatego dziś stwierdzam, że troszkę pochopnie zdecydowałem, żeby najbliższy post w blogu opublikować, korzystając z tego laptopa. Niestety opanowanie posługiwania się nowym laptopem okazało się bardziej pracochłonne i czasochłonne, niż początkowo mi się wydawało. I ten post i następny post (aktualny) przygotowuję przy pomocy nowego laptopa drogą prób i błędów. Szkoda, że tych błędów robię trochę za dużo.

    2. Za opóźnienie w opublikowaniu aktualnego postu, bardzo Państwa przepraszam. Aktualny post postaram się opublikować najprędzej jak będzie to możliwe.

    3. Jednocześnie chcę Państwa powiadomić, prawdopodobnie poza przygotowywanym aktualnym postem, przygotowuję jszcze jeden post dotyczący książki kucharskiej Pani Mayi Shetreat-Klein "Zdrowy brud". I dopiero w tym ostatnim poście oprócz spisu rozdziałów i podrozdziałów z ostatniej części tej książki": "Część 4 Składamy wszystko w jedną całość" podam Państwu nazwy proponowanych przez Autorkę przepisów kulinarnych.
    Pozdrawiam:
    Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz