poniedziałek, 25 września 2017

Wyjaśnienie-Komunikat z 25.9.2017

Witam,
  1. Bardzo Państwa przepraszam za opóźnienie w opublikowaniu tego postu. Przyczyna: Dwukrotnie zmieniałem decyzję jaki post opublikuję.
  2. Początkowo chciałem opublikować post dotyczący podsumowania książki kucharskiej Pani Mayi Shetreat-Klein: "Zdrowy brud".
  3. Z tego zrezygnowałem, ponieważ spodobała mi się książka: Panów: Héctor Garcia, Francesc Miralles: "Ikigai". Podtytuł tej książki: „Japoński sekret długiego i szczęśliwego życia”. ( Ten japoński sekret to nie tylko dieta). Pomyślałem, że nie tylko mnie ta książka zainteresuje.
  4. Niestety okazało się przygotowanie postu o tej książce wymaga więcej pracy, bo nie jest to książka kucharska.
  5. Dlatego zdecydowałem sie najpierw opublikować post o podsumowaniu postów o książce kucharskiejZdrowy brud” a w którymś z następnych przedstawię Państwu post o książce: „Ikigai”.
  6. Post o podsumowaniu postów o książce „Zdrowy brud” postaram się opublikować najprędzej jak tylko będzie to możliwe.
      Pozdrawiam,
      Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz