środa, 13 grudnia 2017

Komunikat-Wyjaśnienie z 13.12.2017


Witam,
  1. Przyczyny opóźnień w opublikowaniu aktualnych postów w blogu. Zapowiedź ponownego opublikowania postu lub postów dotyczących Świąt Bożego Narodzenia z przed czterech lub trzech lat.

    Piękna młoda kobieta trzyma prezent otrzymany w Boże Narodzenie. Beautiful young woman holding Christmas gift. Autor: nkarol fotolia.com
    Koniec grudnia kojarzy mi się zawsze ze Świętami Bożego Narodzenia (a szczególnie z choinką) i z zimą.

    1. Na wstępie chcę Państwa przeprosić za ciągłe opóźnianie publikowania aktualnych postów. Wyjaśnienie tego jest proste: przeżywam pewien kryzys w tworzeniu postów.
      1. Jedna sprawa to pracochłonne i czasochłonne przygotowywanie nowych postów. Pisałem już o tym w którymś z moich wcześniejszych komunikatów. Chcę jeszcze dodać, że trafiają mi się bardzo ciekawe książki, które chciałbym Państwu przedstawić. Mam niestety problem jak w niewielkim poście przedstawić Państwu, ciekawą ale i grubą książkę. Chcę zrezygnować przedstawiania jakieś książki w kilku kolejnych postach.
      2. Druga sprawa: Prowadzę mój blog już ponad 4 lata, mam ponad 200 postów i ponad 45.000 wyświetleń i niestety, ani złotówki jeszcze nie zarobiłem. A niestety zdjęcia do tych postów też kosztują.
      3. Trzecia sprawa: Z kilku różnych źródeł doradzono mi, że powinienem zaistnieć na Facebooku. Dlatego w lipcu bieżącego roku zarejestrowałem się na Facebooku. Okazało się im dalej w las tym więcej drzew.
        Jeden problem: trzeba rozstrzygnąć o czym pisać na stronie głównej Facebooku i na Fanpagu, aby to było zgodne z wymogami Facebooka. Jednym z takich wymogów jest zamieszczanie zdjęć przy publikacji postów. Skąd na te zdjęcia mam wziąć pieniądze jak ich jeszcze nie zarobiłem dzięki mojemu blogowi.
        Drugi problem: Te posty na stronie głównej Facebooka i na Fanpagu też są pracochłonne i czasochłonne. Z tej przyczyny przygotowanie postów do bloga może także trwać dłużej.
    2. Niezależnie od wspomnianych wyżej kłopotów, pojawiają się u mnie różne problemy zdrowotne, które utrudniają mi terminowe prowadzenie bloga.
    3. Ponieważ za dwa tygodnie mamy Święta Bożego Narodzenia prawdopodobnie opublikuję ponownie jeden, a może dwa posty z przed czterech lub trzech lat dotyczące Świąt Bożego Narodzenia.

Pozdrawiam,
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz