wtorek, 25 września 2018

Komunikat-Wyjaśnienie z dnia 25.9.2018

Dzień dobry,
  1. Przyczyny opóźnienia w opublikowaniu postów. Posty o jakich książkach próbuję przygotować. Prawdopodobnie ponownie opublikuję posty z przed 3 lat.Sygnalizacja książki wyjaśniającej na przykładach temat prawa autorskiego.

    Młoda kobieta w leży na liściach w parku w pogodny jesienny dzień.. Naturalne oświetlenie,…… Young woman lying in leaves in park on sunny autumn day. Natural lighting, filter applied.Autor:BigLike Images, Fotolia.com
Czy będziemy w tym roku mieli jeszcze piękną złota polską jesień?


    1. Wiem,że ostatnio dosyć rzadko publikuję posty. Bardzo za to Państwa przepraszam. Dzieje się tak z kilku przyczyn:
      1. Po pierwsze odczuwam jakiś kryzys kreatywności. Po prostu zdarza mi się, że nie mam pomysłu o czym pisać w poście na temat danej książki.
      2. Po drugie po przystąpieniu do Facebooka mam więcej książek do przeczytania i to często dosyć grubych. Mam także do czytania książki dotyczące samego Facebooka.
      3. Po trzecie mam pojawiające się od końca zeszłego roku różne problemy problemy zdrowotne.
      4. Po czwarte od kilku tygodni mam poważne problemy z promowaniem postów umieszczanych na Facebooku na fanpagu. Kiedy próbuję promować post okazuje się , że mam mojej stronie do promowania mam już wpisaną Nigerię. I nie mogę jej w żaden sposób usunąć. Zrozumiałe jest, że chcę promować swoje posty przede wszystkim w Polsce. Bezskuteczne próby usunięcia ze strony promowania Nigerii zajęły mi dosyć dużo czasu.
      5. Poza tym prawdopodobnie jestem trochę źle zorganizowany i za mało czasu poświęcam na przygotowanie postów. Po prostu najchętniej pracowałbym nad postem wieczorem i w nocy. Ale następnego dnia jestem bardzo senny i czasem śpię w dzień, a później nie mogę zasnąć. I wtedy mi brakuje czasu na przygotowanie postów. Chciałbym szybciej chodzić spać i wcześniej wstawać: na przykład wstawać o 4 lub 5 rano, a kłaść się spać koło godziny 21 lub 22. Wierzę, że w końcu to osiągnę.
    2. Ostatnio próbuję przygotować posty do bloga o książkach:
      1. Ciało bez wieku” Pań: Pety Bee i Sarah Schenker.
      2. Szwedzki sekret dobrego życia Lagom” Pani Loli Åkerström.
    3. Niestety trochę potrwa nim przygotuję posty o tych książkach. Dlatego prawdopodobnie w najbliższym czasie powtórzę posty opublikowane przeze mnie 3 lata temu.
    4. Niezależnie od powyższych książek chcę Państwu polecić książkę, którch nie mógłbym przedstawić Państwu na moim blogu:
        Poradnik dla blogerów vlogerów, gamerów i instagramowiczów” Pod redakcja naukową Pani Katarzyny Grzybczyk.(Ta książka praktycznie na przykładach wyjaśnia bardzo skomplikowane zagadnienia prawa autorskiego. Jest bardzo ważna zarówno dla ochrony naszych praw autorskich jak i przestrzegania praw autorskich innych osób.)
        Jeśli Państwa interesuje więcej informacji na temat tego Poradnika proszę zajrzeć tu: https://tiny.pl/gb4c2

Z wyrazami szacunku
Ryszard Roszkowski





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz