niedziela, 26 stycznia 2020

Komunikat-Wyjaśnienie z dnia 26.01.2020


Dzień dobry,
  1. Bardzo przepraszam Państwa za opóźnienie opublikowania kolejnego postu. Przyczyniły się do tego problemy zdrowotne.
  2. 25 stycznia chciałem już opublikować post: „Warzywa Wpływ warzyw nasze zdrowie”, a więc Jedzmy warzywa. Po sprawdzeniu przy pomocy mojego widgetu stwierdziłem, że ta książeczka jest nie dostępna. Dlatego zrezygnowałem z publikacji tego postu. Ponieważ mój egzemplarz tej książeczki Pani Anny Kubanowskiej kupiłem nie dawno, może też niektórym z Państwa uda się kupić ją gdzieś przypadkowo. Dlatego w tym poście poniżej ją krótko sygnalizuję.


Top view of pumkin seeds in full screen Widok z góry nasion dyni na pełnym ekranie. Zdjęcie z Banku Zdjęć Photogenica
Dynia jest bardzo wartościowym i ciekawym warzywem. Można ją jadać w postaci przetworów (marmolady, dżemów ); ciast; zup; w formie potraw smażonych lub pieczonych, oraz soków lub kremów. (podaję na podstawie strony 7 tej książeczki). Najważniejsze jest jednak to, że można zajadać samymi pestkami dyni. To korzystnie wpływa na męska prostatę. Jest to także korzystne w przypadku chorób pasożytniczych: tasiemczycy i owsicy. Oczywiście miąższ dyni także zastosowanie przy innych dolegliwościach.

Oprócz dyni Autorka przedstawia w tej książeczce warzywa: cykorię, groch, kalarepę, kukurydzę, ogórek, pomidor, por, rzepę, sałatę, seler, szparagi, szpinak, ziemniak.

Nowy post się szybko przygotować i jak najprędzej opublikować.

Z wyrazami szacunku
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz