czwartek, 24 grudnia 2020

Oby Nowy Rok był lepszy, a przede wszystkim był zdrowszy

 

Dzień dobry,

  1. Dlaczego kupiłem książkę Pani Beaty Pawlikowskiej: „Rok dobrych myśli Kalendarz 2021”. Kilka przykładów dobrych dni i dobrych myśli. Nazwy przepisów kulinarnych zamieszczonych w tej książce. Gdzie szukać tej książki-Kalendarza?


Christmas eve Zdjęcie z Banku Zdjęć  Photogenica. Wigilia Bożego Narodzenia.W czasach mojego dzieciństwa bywały Święta Bożego Narodzenia takie śnieżne jak na zdjęciu.


    1. Na poczcie niedawno kupiłem książkę Pani Beaty Pawlikowskiej: „Rok dobrych myśli Kalendarz 2021”. Kupiłem książkę jak najbardziej świadomie. Bo w dzisiejszych czasach bardzo brakuje nam dobrych myśli. Bardzo bym się cieszył, gdyby rok 2021 był rokiem na naprawdę dobrych myśli.

    1. Przykłady Dobrych dni i dobrych myśli:

      16 styczeń 2021 Dzień pełen cudów” i przykładowy komentarz Autorki Pani Beaty Pawlikowskiej: „Cuda zdarzają się codziennie i przez cały czas. Świat jest pełen cudów. Życie jest pełne cudów. Każdy dzień jest cudem jeśli spojrzę na to jak na coś, co dostaję w prezencie i mogę z nim zrobić co zechcę.”

      12 luty 2021 Piątek Dzień podążania za swoją pasją” i Komentarz Autorki: Kiedy zajmuję się tym, co jest moją pasją budzi moją radość i chęć tworzenia, życie samo prowadzi mnie naprzód 🌝 Na tym się dzisiaj koncentruję”🌝

    2. Jeszcze kilka Dobrych myśli bez cytowania komentarzy Autorki: „21luty 2021: Dzień zaufania do życia”; „9 marzec2021 Dzień odnowienia mojej wewnętrznej siły”; „19 kwiecień 2021 Dzień dobra i miłości”; „16 maj 2021 Dzień nowej siły życia”; „7 czerwca Dzień niespodziewanego prezentu”; „5 lipiec 2021 Dzień dobrych życzeń”; „27 wrzesień 2021 Dzień poczucia humoru”.

    3. Ta książeczka zawiera nie tylko dobre myśli, znajdziecie w niej Państwo znajdziecie kilka interesujących przepisów kulinarnych:

Między 5 a 6marca sałatka: „Schody do nieba”;

Między 30 kwietnia a 1 maja: „Zielona pasta z borówkami”;

Między 27 czerwca a 28 czerwca; „Wiosenna zupa z botwinki”;

Między 17 a 18 lipca:”Owsianka alpejskich górali”;

Między 29 a 30 września: „Odlotowa zupa”;

Między 21 a 22 października: „Kapusta z dynią i szpinakiem”.



    1. Przedstawiam Państwu pierwszą stronę okładki książkę Pani Beaty Pawlikowskiej: ”Rok dobrych myśli Kalendarz 2021” Wydało ją Wydawnictwo Edipresse Sp. zoo.

    2. Gdzie szukać tej książki-kalendarza? Ja tą książkę kupiłem ponad miesiąc w Urzędzie Pocztowym. Ku mojemu zaskoczeniu dwa dni temu zauważyłem tą książkę w Urzędzie Pocztowym w Koszalinie na ulicy Wenedów. Dlatego warto ją szukać przede wszystkim w urzędach pocztowych. A może warto tej książki poszukać w księgarniach internetowych lub stacjonarnych?


Wspaniałych, pełnych magii i radości Świąt Bożego Narodzenia, oraz dużo uśmiechu, zdrowia i spełnienia najskrytszych marzeń w Nowym Roku

życzy Ryszard Roszkowski


Ps. Przepraszam bardzo, że ostatnio na blogu posty publikuję rzadko. Od połowy września pisuję teksty do internetu i niestety jest to bardzo ciekawe i bardzo pracochłonne. A szczególnie pracochłonne jest pisanie precli.

Ryszard Roszkowski

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz