piątek, 6 września 2013

Komunikat-Wyjaśnienie



Witam,


Na moim koncie Google+ jest bardzo mało wiadomości o mnie.
Bardzo Państwa za to przepraszam.

Wyjaśniam przyczynę tego stanu:

22 sierpnia 2013 założyłem mój obecny blog: http://ryszrosz.blogspot.com (nazwa bloga: „jedzenie to nie tylko gotowanie”. Byłem przygotowany, że umieszczę w tym blogu stronę: O mnie. 

Zamiast tego okazało się, że informacje o mojej osobie muszę umieścić w Google+. Mogę stwierdzić, że zostałem od razu rzucony na głęboką wodę. Bo niestety nie wiedziałem, co gdzie mam wpisywać. Owszem intuicyjnie zamieściłem tam parę informacji o sobie.
Ale jeśli jestem rencistą to nie mogę przecież napisać, że jestem zatrudniony w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, bo to jest nieprawda.

Jest bardzo ciężko dbać o odpowiednią jakość postów i  jednocześnie uzupełniać informacje o sobie w Google+.

Na szczęście w dniu dzisiejszym w moje ręce trafiła książka Chrisa Brogan: „Google+ dla biznesu” (wydana przez Wydawnictwo: „Onepress”). Dzięki tej książce wreszcie zrozumię w jaki sposób powinienem się Państwu przedstawić w ramach Google+. Postaram się uczynić t o możliwie jak najprędzej.

Niestety musi trochę potrwać, bo najpierw muszę tę książkę przeczytać.
Pozdrawiam,
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz