poniedziałek, 3 marca 2014

.....niejadek. Kto to jest?


3/ Miałem do wyboru, albo takie małe zdjęcie jak zamieściłem w poście, albo zdjęcie bardzo duże szerokośći około 16 cm i wysokołści około 22 cm. Wybrałem zdjęcie mniejsze, bo nie byłem pewny czy duże zdjęcie nie będzie się za długo ładować.
4/ Tytuły części: "dla DZIECI", "co DZIEŃ" podaję tak jak napisane są w książce.
5/ Najchętniej podałbym wszystkie nazwy potraw zamieszczonych w tej książce, aby pokazać różnorodność tych potraw. Ale wtedy post byłby bardzo długi. To samo dotyczy użytych do tych potraw produktów i przypraw.
    Pozdrawiam:
    Ryszard Roszkowski
    Ps.*/ Ponieważ ta książka nie jest dostępna w znanych mi księgarniach internetowych zastanawiałem się, czy o niej Państwu pisać w moim blogu. Zdecydowałem się przedstawić ją w blogu, bo zawiera ponad 100 smacznych potraw wegeteriańskich.(w tym ponad 30 potraw dla dzieci)
    Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz