wtorek, 29 lipca 2014

Komunikat z 29.7.2014 roku w sprawie nie opublikownia postu

Witam,

Bardzo Państwa przepraszam za nie opublikowanie przeze mnie w dniu 28 lipca 2014 aktualnego postu. Przyczyną tego była poważna awaria używanego przeze mnie ponad 10-letniego komputera. Z tego powodu niezdążyłem przygotować tego postu. 
 
Nadmieniam, że w kolejnych postach chcę odstąpić od cytowania rozdziałów i podrozdziałów danej książki. Chcę o danej książce pisać więcej własnymi słowami, tylko w niektórych przypadkach cytować. A to wymaga więcej czasu i większego nakładu pracy z mojej strony. Ponieważ do komputera z którego publikuję niniejszy post nie mam stałego dostępu, nie było możliwe przygotowanie tego postu na tym komputerze. Dlatego aktualny post mogę opublikować nawet w czwartek 31 lipca. Oczywiście jeśli będzie to tylko możliwe postaram się post opublikować jak najprędzej. Jeszcze raz bardzo przepraszam, za opóźnienie w opublikowaniu aktualnego postu.

Jednocześnie zawiadamiam Państwa, że z powodu tego opóźnienia cotygodniowy post na Google+ w tym tygodniu nie ukaże się. Za to bardzo Państwa przepraszam. Dzięki nie publikowaniu cotygodniowego postu na Google+ będę mógł się skupić na przygotowaniu postu do blogu na dzień 4 sierpnia 2014roku. 
Pozdrawiam,
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz