sobota, 5 listopada 2016

Komunikat z dnia 5 listopada 2016

Zawiadamiam Państwa, że aktualny post w moim blogu ukaże się jutro 6 listopada 2016. Przepraszam ,że znów Państwa zawiodłem i nie opublikowałem dziś aktualnego postu.

Sam się zastanawiam, co jest tego przyczyną?  Przygotowanie postu na Google+ przychodzi mi łatwiej. 
Co jest tych opóźnień przyczyną nie wiem.
A może zbyt pochopnie  decyduję na zmianę treści postu, bo wydaje mi po tej zmianie ten post będzie lepszy i ciekawszy? A może powinienem publikować ten post w innym dniu tygodnia. W każdym razie nie podoba mi się późne chodzenie spać tego powodu.

Jedno jest pewne: Aktualny  post będzie  inny od dotychczasowych, bo prezentowana przeze mnie książka nie jest książką kucharską. I książka ta porusza bardzo ważne zagadnienie dla każdego z nas.
Pozdrawiam,
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz