niedziela, 23 listopada 2014

Komunikat 23.11.2014 w sprawie kłopotów z wstawieniem postu



Witam,
Zawiadamiam, że mimo kilkakrotnych prób wstawienia do blogu postu z 17 listopada 2014: „Czy to jest ból głowy, czy migrena? Jak je leczyć? nie powiodło mi się.

Niestety nie mam nikogo obok siebie kto by mi pomógł. Na zlecenie wyjaśnienia tej sprawy nie mam pieniędzy. (Jestem rencistą z dawną III grupą). Ja mam za sobą tylko miesięczny kurs z obsługi komputera i Internetu zorganizowany w 2006 roku na zlecenie Urzędu Pracy. Obecnie uczę się faktycznie drogą prób i błędów. Oczywiście zadałem pytanie na Forum i czekam na odpowiedź.

Z tego powodu zdecydowałem się opublikowanie tego postu przełożyć na inny czas. Bardzo za to przepraszam. Obecnie zajmę się przygotowywaniem nowego postu.

Wobec wcześniejszych kłopotów z opublikowaniem postu zawiadamiam Państwa, że nowy post będzie opublikowany w blogu z opóźnieniem. Bardzo za to Państwa przepraszam.
Pozdrawiam,
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz