czwartek, 20 listopada 2014

Komunikat z dnia 20.11.2014


Witam,

  • Z powodu kłopotów z opublikowaniem mojego postu: „Cy to jest ból głowy,czy migrena? Jak je leczyć?”, zdecydowałem się usunąć z blogu:
    • Komunikat z dnia 17.11.2014 o kłopotach z prawidłowym opublikowaniem aktualnego postu.
    • Post z dnia 18.11.2014: „Czy to jest ból głowy,czy migrena? Jak je leczyć?
  • Zdecydowałem się je usunąć , ponieważ na Google+ na obu z nich wbrew mojej woli pojawił się baner z reklamą pixmac.pl Bardzo przepraszam Państwa za tą nieprzewidzianą przeze mnie reklamę. Baner ten znajdował się na dole bloga. We wtorek 18.11.2014 usunąłem go. Niestety nie mogłem usunąć tego banera z samych postów na Google+, dlatego zdecydowałem się usunąć także oba wspomniane wyżej posty z Google+.
  • Z powodu moich kłopotów z opublikowaniem mojego aktualnego postu: „Czy to jest ból głowy,czy migrena? Jak je leczyć?” zdecydowałem się, że dziś zrezygnuję z opublikowania kolejnego postu na Google+. Bardzo Państwa za to przepraszam.
  • Post: „Czy to jest ból głowy,czy migrena? Jak je leczyć? postaram się ponownie opublikować najprędzej ja tylko będzie to możliwe.
    Pozdrawiam,
    Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz