sobota, 29 listopada 2014

Komunikat po wycofaniu górnego zdjęcia z postu


Witam,

  • Przyczyny wycofania górnego zdjęcia z postu. Czasowe wstrzymanie publikacji dodatkowych postów na Google+. Czasowe publikowanie postów bez dodatkowego zdjęcia.

    • W dniu 27.11.2014 zdecydowałem się wycofać górne zdjęcie (czerwone suszone jagody goji) z postu z 26.11.2014: ” Dieta: detoks, czyli oczyszczanie organizmu i po detoksie.” Bardzo Państwa za to przepraszam. 
       
      • Nie będę ukrywał, że z trudem podjąłem decyzję o wycofaniu zdjęcia z postu. Gdzieś wyczytałem, że dobre zdjęcie w tekście to więcej niż 1000 słów.

      • Wyjaśniam przyczynę wycofania zdjęcie z postu:
        Stwierdziłem, ze po opublikowaniu tego zdjęcia w moim blogu zniknęły pozostałe posty ze strony głównej bloga. Okazało się zdjęcie oznaczone jako jpg po wstawieniu w moim blogu zaczyna być przez dane binarne opisywane formie tekstowej przy pomocy base 64. Taki zapis tekstowy zajmuje bardzo dużo miejsca dlatego wyparł pozostałe posty ze strony głównej bloga. 
         
      • Nie zależnie od powyższych kłopotów w poście zniknęło punktowanie akapitów.

      • Nie wiem co jest przyczyną moich kłopotów i dlatego szukam pomocy na Forach. 
         
      • Może przyczyną jest zainstalowanie nowszego linuxa: Ubuntu 12.04 LTS Precise.
      • Mam niewiele wiedzy i doświadczenia w zakresie obsługi komputera i Internetu: Mam za sobą tylko miesięczny kurs obsługi komputera i Internetu zorganizowany w 2006 roku na zlecenie Urzędu Pracy. Obecnie uczę się przede wszystkim drogą prób i błędów. Nie stać mnie na zlecenie zbadania tej sprawy jakiejś Firmie, ponieważ jestem rencistą.

    • W związku z powyższymi kłopotami zdecydowałem się, czasowo zawiesić publikowanie dodatkowych postów na Google+ , ponieważ do ich przygotowania potrzeba trochę więcej czasu. Bardzo za to Państwa przepraszam.(Oczywiście jeśli pojawi się jakiś krótki aktualny temat dotyczący jedzenia postaram się Państwu go zasygnalizować.)

    • Do czasu wyjaśnienia problemów z publikowaniem zdjęć, nie będę publikował dodatkowych zdjęć w postach. Bardzo za to przepraszam. Najbliższy post prawdopodobnie ukaże się z niewielkim opóźnieniem.
`Pozdrawiam,
Ryszard Roszkowski

Ps. Oczywiście bardzo przepraszam Państwa za opóźnienie w opublikowaniu niniejszego  komunikatu.
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz