sobota, 5 grudnia 2015

Komunikat-zawiadomienie z dnia 5.11.2015 o awarii komputera*

Witam,
Zawiadamiam, że z powodu awarii mojego starego komputera następny post opublikuję dopiero w przyszłym tygodniu.

Kilka dni temu po włączeniu komputera zobaczyłem komunikat:
Wolumen”Katalog główny systemu plików” posiada tylko 0 bajtów wolnego miejsca” i praktycznie nie mogłem przygotowywać aktualnego postu.

Już wcześniej pojawiał się komunikat: „ Wolumen”Katalog główny systemu plików” posiada tylko 482 MB wolnego miejsca. Dlatego od prawie trzech tygodni poszukiwałem na Forach jak oczyścić komputer z niepotrzebnych plików i zwiększyć ilość wolnego miejsca w Katalogu głównym systemu plików.

Bardzo Państwa przepraszam za to opóźnienie w opublikowaniu aktualnego postu. Postaram się ten post opublikować najprędzej ja będzie to możliwe.
Pozdrawiam,
Ryszard Roszkowski

Ps.*Przy poprzednim komunikacie na Google+ w sposób całkowicie bez mojej winy pojawiła się reklama Firmy "Fotolia". Baner tej reklamy mam umieszczony po lewej stronie blogu pod reklamą Google AdSense. Dlaczego tak się stało nie wiem. Bardzo Państwa za to przepraszam.
Nie wiem, czy uda mi się zapobiec podobnej sytuacji przy publikacji niniejszego Komunikatu.
Ryszard Roszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz